2010. február 17., szerda

Szörnyű szerda

Reggel akár 9-ig aludhattam volna, de nem ment. Nem volt kenyér itthon, nem is reggeliztem a kávén kívül semmit. Lekéstem a buszomat, ami hamarabb jött mint a menetrendben van, viszont 20 percenként jár. Ezért elkéstem az értekezletről, igaz, csak 3 percet, de akkoris! Unatkoztam 1 órát, aztán ebédeltem. Utálom a porból készült krumplipürét. Ma a gyerekek elég bolondok voltak. Viszont kevesen. De aztán kaptam még 2 csoportot is. Fél 6-os voltam. Nehezen találtam meg régi zeneakadémiát, vártam 32 percet állva, kabátban, mert nem volt ott semmi, amire leülhettem volna. Azok a gyerekek is dinkák voltak. Alig akartak leülni vacsizni, aztán fürödni, és lefeküdni. 9-kor meg hazajött a pasas, és hazaküldött... ha tudom, hogy csak 2 órára kellek, és 2000 Ft-ot kapok, nem megyek! Nekem nem éri meg 2 óra miatt utazni + várni plussz 3 órát! Szétfagytam a buszon. Fáradt vagyok. És még jókedvem sincs. Emiatt a videó miatt bőgtem: http://www.youtube.com/watch?v=cf_JWtVwexA&feature=player_embedded

Node mindjárt vége a napnak! Jeeee!

1 megjegyzés:

Ghosty írta...

Ne tedd! Nem éri meg sírni.
...
borulj a vállamra...