2010. február 14., vasárnap

Hétvégi összefoglaló - kiegészítve

Pénteken voltunk Petrával és Jillel Parno Graszt koncerten, ami a Hagyományok Házában volt. Eddig nem ismertem a zenekart, csak 2 számukat, de akkor még nem tudtam, hogy ők azok. No de most már minden a helyére került. :)
A koncert egy színházteremben volt, helyre szóló jegyekkel. Szokás szerint késtem kicsit, úgyhogy nem együtt vettük meg a jegyeket, de gondoltuk majd elcseréljük, hogy egymás mellett üljünk. Sőt, a pénztárban meg is kérdezték, hogy hová szeretném kérni, elejére, hátra? Hmm... dilemma...az elejére. 2. sor, 4. szék, jó? Felrohantam a teremhez, még ki se nyitották, jeeee! :) Aztán együtt bementünk. Mit gondoltok, ki mellé vettem véletlenül a jegyet? Petra mellé! :)
Végigtáncoltuk a koncertet a székben, nagyon jó kis hangulatot csináltak ám. Jill meg beleejette beszélgetés közben (!) a wc-be a telefonját. Na, ezt csinálja utána valaki! :)



Szombaton pihengettem, jól eset nagyon! És Encsivel is szkájpoltunk videjóval, úgyhogy szuper volt. Este filmet néztem popcornnal.

Vasárnap pedig a gospellel voltunk Piliscsabán énekelni. Kicsit tartottam tőle, hogy nagyon kevesen leszünk, és nem fog jól szólni, de tévednem kellett. Szuper volt, igazán élveztem. :) Énekelni bizony jó dolog. És mennyi gyerek volt!

Nomeg gitározni is, kedden megyek megint, hurráááá! :) Már alig várom!

A holnapot meg annyira nem, holnaptól a gyerekeknek délután kötelező lesz a "játékos testmozgás" az udvaron.... "és akkor most beállsz, fiam, sorversenyezni, és élvezed! Nem, nem játszhatsz azt, amit szeretnél, mert ez minisztériumi rendelet! Ezt azért kell csinálni, hogy engem ne szidjanak le, hogy nem mozogtál eleget, és én mint napközis is csináljak már ugyan valamit, amit lehet ellenőrizni! Micsoda? Kidobózni akartok? Neeeem, ma kapura rúgás van beírva a TERVEZETBE! Nem kidobózhattok! Miért? Mert ha kijönnek a papírral, és nem kapura rúgtok, ami a papíron van, akkor engem leszidnak! Tessék szépen odaállni, és kapura rúgni!" ÁÁÁÁááááááááááááááááááááááááá! Miért kell ekkora baromságot csinálni?????? Ha már egész délelőtt azt kell csinálnia a gyereknek, amit mondanak, legalább ebéd után hadd játsszon azt, amit szeretne, aztán ha felmegyünk, úgysem csinálhatják már azt, tanulni kell.
Miért egy 50 éves bácsika találja ki a hülyeségeket a karosszékből???? Grrr......


Nincsenek megjegyzések: