2010. február 7., vasárnap

Beach party 2010 február :)

Tegnap volt a farsangi buli a LÖK-ben! Rozi eszméletlen jó dekorációt csinált, pálmafákkal, virágokkal, lufival, türcsikkel, papucsokkal, kendőkkel. Volt függőágy, napernyő, játéksarok, sangria, matracok...
Fantasztikus zenék voltak, kicsit a gimis éveimre emlékeztetett. :) Nagyon jó volt!!!
Bár kevesen voltunk és csak csajok, de mégis szupi volt!

Az első éjszakaival mentem haza, és a Blahán szálltam fel rá. Az aluljáróban 3 cigány srác lófrált, úgyhogy eléggé siettem fel a buszhoz. Amikor a lépcsőn mentem fel, éreztem, hogy táskám valamiért nem mozog velem együtt. Hátrafordultam, és ráüvöltöttem a srácra, hogy adja vissza azt, amit elvett tőlem, mert neki nem érték, nekem meg hiányozni fog, erre "ártatlan szemekkel" közölte velem, hogy nem vett el semmit. Elküldtem a francba, és felrohantam a buszhoz, pont elértem. Csak a táskám kis zsebét nyitotta ki, ami ugyan tele volt mindennel, de nem tudom, hogy mit vett ki. A napszemcsim benne volt, és nem emlékszem, hogy mik voltak még. A pénztárcámat, telefonomat, mp3 lejátszót sosem ott tartom. A nagy zsebet meg nem tudta volna kihúzni, mert mindig össze van kötve a 2 cipzár az ördöglakattal. :)

Minden esetre nagyon megijedtem, és iszonyatosan vert a szívem. Ha el is vette valamimet, akkor is olcsón megúsztam. Jegyzet magamnak: sose tartsd a fejeden a kapucnidat, ha az aluljáróba mész!

Ezt persze itthon is elmeséltem, erre apu ideges lett, hogy mekkora szar országban országban élünk, hogy már lassan ott tartunk, hogy nem lehet kimenni az utcára, és megtiltotta a további éjszakai bulizást. Na most erre mit mondjak. Igaza van, félt engem. Én is félek sokszor, de mégsem maradhatok itthon! A fenébe is! Miért vannak ilyen emberek???

Mikor felszálltam a buszra, felszállt a következő megállónál az alattunk lakó srác, és végigdumáltuk az utat, és kocsival áthozott a lakótelepen, mert ott parkolt direkt az ilyen éjszakai esetekre. :)



2 megjegyzés:

Annie ♥ ♪♫ írta...

Jesszus. Figyi, inkabb orulj annak, hogy nem vertek meg vagy valami mast... Vigyazz magadra nagyon! Szegenykem :((( Sajnalom!

Dóri írta...

Tudom, és hálás vagyok, hogy ilyen olcsón megúsztam! :)