2010. február 4., csütörtök

Iskolai farsang

Cowgirlnek öltöztem be, mert ehhez nem kellett túl sok minden, és mindenem volt hozzá. Mellesleg a fél tanári kar annak öltözött be, és táncot adtak elő, amiben én nem tudtam részt venni, mert a próbák alatt napköziztem. :(

A gyerekek csudajóknak öltöztek be! A fiúknál divatos a kommandós, katona, terrorista, zombi, baltás gyilkos, predátor (!), desperádó... a lényeg, hogy legyen fegyvere, legyen véres. A lányok jófejek. Bocsi, a fiúk között is voltak azért jók: orvos (saját névjegykártyával), cowboy, ügyvéd. Nagyon jó lett volna a buli, ha 2-3 hangadó nem kezd el mindenért nyavalyogni. De tényleg semmi sem volt nekik jó: túl hangos a zene, miért nem megyünk fel a terembe, miért mentünk fel a terembe, miért nem megyünk át az A-sokhoz, miért vagyunk ott, miért nem lehet a folyosón rohangálni. Egyszerűen képtelen vagyok az ilyen gyereket megérteni. Miért csinálja ezt? Ettől nemcsak neki nem lesz jobb, de a többieknek is elrontja a kedvét. Tipikus energiavámpír az ilyen gyerek.
Lefáradtam.
Este találkoztunk a csajokkal, ami nagyon jó lett volna, ha nem lettem volna zombi. Bocsi csajok, és köszönöm, hogy megpróbáltatok életet lehelni belém. :) Azért egy kicsit sikerült. :)

Ma tanítás nélküli munkanap volt, vagyis délelőtt DÖK-gyűlés, ami izgalmas volt, sok jó ötlet születtek. Sajnos a kekec k..cs..g (csak hogy alliteráljon) gyerekek most is borították a bilit, de legalább nem csak engem zavart, hanem a többi gyereket is. Próbálok majd beszélni velük, muszáj, mert ez így nem mehet tovább!.

Ma német verseny lesz a suliban, több iskolából is jönnek ide, úgyhogy mi negyedikesek 1 terembe zsúfolva leszünk, és csöndben!!! Egyáltalán nem várom! Uh, mennem is kell. Uff!

1 megjegyzés:

Annie ♥ ♪♫ írta...

Tudjátok, mit várok már? Hogy eljöjjön az az idő, amikor mindenki azt a munkát végzi, amit szeret, és amiben nem fárad le annyira, hogy délutánra/estére már teljesen zombi lesz, és simán beülünk kétnaponta a Rizsába este hattól tízig, és felüdülés lesz az egymással töltött idő, nem lesz gond venni egy tejeskávét meg egy üdítőt, esetleg egy pohár finom bort. Eljön majd ez is...

És NAGYON büszke vagyok rád, hogy ilyen kitartó és lelkiismeretes vagy! És Mártitára is, hogy ilyen erős és sosem veszti el a humorérzékét. És Dudlájra is, hogy ennyire állhatatos és mélyérzésű! Olyan nagyon klasszak vagytok.