2009. október 3., szombat

Pénteki iskolai kirándulás

Pénteken az egész iskola buszokba szállt, hogy iskolai kirándulásra menjen. Negyed 8-ra kellett bemennünk a suliba, a gyerekeknek meg fél-8, 8-ig. Gondolhatod, hogy negyed 9-kor indultunk csak el...
A mi osztályunkat kettébontották, 17 gyerek ment a másodikosokkal, én a maradék 8-cal pedig a két első osztállyal. Nagyon cukik az elsősök. :)
Elmentünk először Martonvásárral, ahol van egy gyönyörű kastélypark, ott játszottak a gyerekek. Aztán megnéztük az óvodamúzeumot. Egy icipici múzeum, 2 kis szobácska az egész, de szuper volt az idegenvezetés! :) Aztán újra buszba szálltunk, és elmentünk Székesfehérvárra, ahol körbejártuk a Bory-várat, aztán egy kis városnézés egy idegenvezetővel. Tetszik Székesfehérvár! Olyan kis helyes város! Egyszer visszamegyek majd gyerekek nélkül. :)
Végül 3 után indultunk vissza, és 5-re értünk vissza a sulihoz. Kb. fél 7 volt, mire én is hazaértem.

Egész nap annyira vágytam egy kávéra! Fájt a fejem délután, de nem ihattam. :( Reggel nem volt időm itthon, bent a suliban nem volt tej, aztán már nem volt alkalom. Úgyhogy mikor hazaértem, arra gondoltam, iszom egyet. De nem is akármilyet!
Még sosem ittam ír kávét, csak láttam. Mindig kíváncsi voltam, hogy vajon milyen lehet. Apu régen Fionától kapott 4 db ír kávés poharat, hát vettem a bátorságot, és csináltam. :) Szerencsére minden volt itthon: whiskey, barna cukor, kávé, tejszín. Nagyon fincsi lett!!! Az eredmény itt van:

Nincsenek megjegyzések: