2009. október 30., péntek

De rossz net nélkül!

Örömmel jelentem, hogy végre net közelbe értem. Ez most úgy lehetséges, hogy épp a Bárczin vagyok valami vizuális művészeti pedagógiai terápia elnevezésű órán, reggel 9-től délután 5-ig. Most épp szünet van, úgyhogy gyorsan megtámadtam egy gépet itt a folyosón. Tök kihalt a fősuli így az őszi szünetben.
Dorci news:
  • visszaköltöztünk Aquincumra
  • nincs net, se tévé (persze az utóbbi nem igazán zavar, de a net hiányzik...)
  • még nem végeztünk a pakolással Csillaghegyen, ez még ezen a héten folyamatban
  • az őszi szünetben nem pihentem túl sokat, fáradt vagyok, nyiff
  • kedden szupi gitárórám volt, megtanultam a G mollt
  • csütörtökön gospel kórus után volt egy beszélgetésünk Petrával, és olyan jó volt! (Köszönöm!!!)
  • Encsim jön haza kedden, csütörtökön végre találkozunk!!! YEEEEEE
  • Jövő héten Éva nem lesz, én tartom meg az összes óráját, tehát jövő hétre kivonom magam egy kicsit a forgalomból, ne keressetek! Ha túléltem, jelentkezem!
Vége a szünetnek! Ufff...

1 megjegyzés:

Annie ♥ ♪♫ írta...

wow, zajlik neked is rendesen...

see you soon :)