2009. október 15., csütörtök

Gospel

Tegnap gyereket sitteltem, aztán átgyalogoltam este 10 körül Gáborékhoz. Fúúúú de nagyon fújt a szél! Alig bírtam lépkedni, olyan erős volt! Sőt, még az eső is esett hozzá! Még jó, hogy nem kellett hazajönnöm. Brrrr...

[rain03.jpg]
Reggel is nagyon hideg volt!
Vagy 10 percet voltunk lent a gyerekekkel ebéd után az udvaron a szemerkélő esőben, de ez délutánra meg is látszott rajtuk, elég zizisek voltak. 4 után megkaptam az ötödikes tanszobásokat is...jáááj!

Node ha már gospel a bejegyzésem címe, írok arról.
Múlt héten csütörtökön teljesen véletlenül összefutottam Kornéllal a 86-oson (volt gimis évfolyamtársam, énekkaros, vegyeskaros, ilyenek). Beszélgettünk a buszon elég sokat, mígnem eszembe jutott, hogy járhatna gospelre, hamár. :) És ma jött is, és tök jó!
Apropó jövő héten "kikérdezés lesz", és végre megtanuljuk az awesome god-ot, yeeeee! Végre valami új! Végre nem ugyanazok megint. Nem mintha bajom lenne a régiekkel, de olyan rossz, hogy újra és újra újratanuljuk őket. Szeretnék én is a kiskórusban énekelni, akik komolyan gondolják, és haladnak, és újat tanulnak. Olyan jó lenne! Meg énekórára is szeretnék járni, mert fogalmam sincs, hogy amit csinálok, jól csinálom-e. Tudom, hogy nem tökéletes a hangképzésem, én ezt sosem tanultam! Néha úgy érzem, kiabálok, és nem tudom hogyan kéne inkább hangosan énekelni. És egyáltalán mit és hogy kell csinálni?
És tegnap sem tudtam gyakorolni gitárt, mert nem voltam itthon, és már ma sem, mert hideg van, és fázik a kezem, és amúgyis fél 11-re értem csak haza. :(
Holnap fősulira kell mennem 8-ra, megint kelhetek nagyon korán, és szombaton is dolgoznom kell, ráadásul Éva helyett is én leszek. Mammm, fáradt, álmos, megy aludni!

[cold091014.jpg]


Nincsenek megjegyzések: