2010. március 26., péntek

De jó volt!

Délután már alig vártam, hogy leteljen a munkaidőm, és indulhassak próbálni. Ma a gyerekek is aranyosak voltak, ez olyan jó! Végre úgy sikerült eljönnöm a munkahelyemről, hogy nem maradt már adminisztrációm, nem találtak már meg semmivel, időben érkeztem, sőt, még 6 előtt kicsivel. A próbáig beszélgettünk még, a hangulat megvolt. :) A próba után pedig megkértük Csengét, hogy meséljen! Meghallgatuk a Marie Jolie-ról szóló izgalmas mesét, amiben nem is az ördög a legijesztőbb, hanem a nyitott szemmel az ajtóban állva alvó kakas! Majd utána a "Hogyan találta fel az ördög az alkoholt". Hát ezen nagyon jól szórakoztunk ... és Szent Pál felborult erre, a glóriája meg elgurult arra". Jó fej ez a Szent György! :) A rövid, ám annál viccesebb történetekből 2 kisfiúsat kaptunk, egy horgászosat, és egy íjazósat! Az valami fanatasztikus volt, még most is nevetek rajta! :)
A mese után átmentünk a teázóba egy bicikli ürügyén (jó csel volt, Petra! :D), és egy isszonyatosan finom fejfájós teát ittam (aminek a receptje KELL!!!), és tényleg működött! Hazafelé Csengével még beszélgettünk a metrón, és mint minden alkalommal, most is úgy értünk az Árpád hídhoz, hogy 2 perccel késtem csak le a buszomat, várhattam még 18 percet. Kösssz, Murphy! És kösssz, Uram, hogy találkoztam Zsuzsival, akivel még a ház előtt 20 percet beszélgettünk! :D

Hogy ez mennyire jó este volt! És ma már végre a saját ágyamban alhatok, jeeeeeeeee, és elég lesz 8-kor kelnem! :)

1 megjegyzés:

petrapap írta...

nem volt ebben semmi csel... ti akartatok jönni, nem?