2010. március 21., vasárnap

Citromsárgány


Csenge nyakában láttam először ilyen sárkányt, megmutatta a könyvet is, ami alapján készítette. Felkutattam a neten, és vettem gyurmát is hozzá. Eredetileg Fimo gyurmát ajánl mindenki, de az annyira drága! Ezen a blogon ITT olvastam a magyar Fimoról, amit Forminak hívnak, és valamivel olcsóbb. Nekem egy 100 g-os kiszerelésem van, 500valamennyi volt, 5 szín: fehér, sárga, piros, kék, zöld. Viszont nagyon szépen keverhetőek a színek. Meg vagyok elégedve vele. :)

A tervem egy narancssárga sárkány volt, de ugyebár ilyet még sosem csináltam, ezért a citromsárgából kezdtem hozzá azzal, hogy kipróbálom,összegyúrom, aztán keverek narancssárgát, és megcsinálom szépen. Csakhogy ez a sárkány nem akart összegyúródni, mert túl aranyos lett. Igaz, kicsit nagy medálnak, de aranyos. Röpke 3 óra alatt kész is lett. :)
Már csak ki kell égtni, remélem nem fogom elégetni. :)
Égetés előtti képek itt:






























Nincsenek megjegyzések: