2010. május 21., péntek

Adóbevallás

Hát engem odafent nagyon szeretnek, az egyszer biztos! :)
Először is a mesélésről Carrie hazahozott kocsival, így már fél 11-re itthon voltam.
A kocsiban elhangzott beszélgetés:
-Tomi! Te kinek adod az 1%-odat?
-Senkinek, mert 87 Ft! :D

A nagy röhögés elég hamar abbamaradt, amikor a fejem mellett felgyulladt a villanykörte: ma HUSZADIKA VAN!!!! Éjfélig le kell adni az adóbevallást...


Aha, nyilván fogalmam sincs, hogy hogy kell ilyet csinálni, mert a munkahelyem nem csinálja meg. Ilyenkor mi a teendő?

Nekem az volt, hogy felhívtam a sulink gazdaságiság, Zsuzsa nénit, aki először megpróbálta elmagyarázni, hogy a bevallós nyomtatványt hogyan kell letölteni a netről, de a sikertelenség hatására azt mondta, hogy hamár 1 utcányira lakom tőle, menjek át 3/4 11-kor. Átmentem (ő már hajcsavarókkal, hálóingben), de megcsinálta nekem, kb. 5 sort kellett kitölteni még az adataimon kívül, és tök mázli, hogy minden papírom megvolt. Fél 12-re kinyomtattuk (állítom, neki van a leglassabb gépe a világon: egy komplett admirális játékot játszott le, mire megnyílt az adóbevallós progi, és rendet rakott, mire a nyomtató feleszmélt, és röpke 5,5 perc alatt ki is nyomtatott 5 oldalt).

Rohantam haza, elkértem a kocsit, aminek persze, hogy lemerült az aksija...., úgyhogy apu cégesével mentem, ami meglepő módon szépen engedelmeskedett nekem, le se fulladt! :) És 00:02 perckor feladtam a bevallást. Jeeeeeeeeee!

Ma meg hallottam a rádióban, hogy később is lehet az árvízi helyzetre való tekintettel.

De hogy ilyen hülye is csak én lehetek!!!! Még jó, hogy a tavalyiból tanulva a borítékot, ajánlószelvényt, fizetési nyilatkozatot, sulis igazolást mind megtartottam, egy helyen. :)

KÖSZÖNÖM, ZSUZSA NÉNI!!!

[köszönöm.jpg]

1 megjegyzés:

petrapap írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! én is köszönöm Zsuzsa néni, hú, ez de durva menet lehetett! love