2010. október 25., hétfő

Női táska

Az úgy volt, hogy kerestem a bicskámat...
Vajon melyik táskámba tettem? Gyorsan végignéztem mind a 4-et, amit általában használok, de nem találtam meg. Viszont érdekes dolgokra bukkantam, pl. a rég nem látott öngyújtómra. Hűűű, van még 1 órám az indulásig, úgyhogy egy életem, egy halálom, kiborítottam a táskáimat, és újrarendszereztem bennük a dolgokat (a négy táskámban együttvéve ezeket):
  • majdnem egy egész 100-as papírzsepi,
  • 9 db becsomagolt kristálycukor,
  • 3 filter tea,
  • természetesen üres teatasakok,
  • 2 becsomagolt citromlé,
  • rágó, cukorka,
  • 25-30 db jegyzetelős kis papír,
  • papírvágó,
  • vagy 18 db színes toll, amiből 4 db piros, 3 kék,
  • 3 grafit,
  • 2 radír,
  • 2 gyufa,
  • 3 becsomagolt fogpiszkáló,
  • sebtapaszok,
  • 5 különböző gyógyszert (algoflex forte, advil, algopirin, cataflam, aerius),
  • természetesen betétek,
  • tamponok,
  • bugyik,
  • vagy 8 hajgumi,
  • 1 összecsukható fésű,
  • 1 tükör,
  • 7 hullámcsat,
  • 3 öngyújtó,
  • 1 pendrive,
  • 4 ajakbalzsam,
  • 2 nívea,
  • 2 dobókocka,
  • 2 koktélkard (Zsófival fogyasztottuk még a nyáron :D),
  • 1 rózsaszín fa kiselefánt,
  • 1 plüss egér,
  • 1 plüss patkány,
  • 1 nemezelt labda,
  • 1 névtábla (még a tavaly előtti origamitalálkozóról),
  • 2 könyvjelző,
  • 1 csillagszóró,
  • matricák,
  • karszalagok,
  • névjegykártyák,
  • origamis alkotások,
  • origamis leírások,
  • rengeteg nejlonzacskó/szatyrok különböző színben/méretben,
  • 1 epres összegyűrhető textilszatyor,
  • némi aprópénz,
  • étkezési utalványok,
  • vonaljegyek,
  • gémkapcsok
  • és egy kis morzsa.
Ezek a dolgok mind a táskám alaptartozékai, ezen felül kerülnek bele a könyvek, füzetek, sminkcuccok, pénztárca, irattartó, telefon, fülhallgató, kézkrém, nedves törlőkendő, nagy fésű, dezodor, parfüm és még minden, ami fontos. :)

(Ez NEM az én táskám, csak egy kép a netről)

És a bicskám nem lett meg...

ÉS A TE TÁSKÁDBAN MI VAN????


Nincsenek megjegyzések: