2010. szeptember 10., péntek

ETR... avagy Ekkora Trágya Rendszert....

Ma reggel megnéztem a leveleimet, és jött egy az ETR-től. Gyorsan kinyitottam, éreztem, hogy baj lesz. És ezt kaptam:

EGY-126A rangsorolásos kurzusfelvétel során nem került be a kurzusra (rangja: 175, mázlija: 423941687, rangsorolásban elfoglalt pozíciója: 69, rangsorolás során bekerült hallgatók: 25)
EGY-722A rangsorolásos kurzusfelvétel során nem került be a kurzusra (rangja: 165, mázlija: 329295005, rangsorolásban elfoglalt pozíciója: 71, rangsorolás során bekerült hallgatók: 50)
ESZV-902/1A rangsorolásos kurzusfelvétel során nem került be a kurzusra (rangja: 165, mázlija: 116199802, rangsorolásban elfoglalt pozíciója: 17, rangsorolás során bekerült hallgatók: 15)
ETA-137/1A rangsorolásos kurzusfelvétel során nem került be a kurzusra (rangja: 175, mázlija: 860464679, rangsorolásban elfoglalt pozíciója: 75, rangsorolás során bekerült hallgatók: 7)
EGY-127Meglévő kurzusfelvételek mellett nem teljesíthető gyenge előfeltétel: tárgy: [(EGY-126)Szenzoros integrációs terápia I. vagy (ESZV-126)Szenzoros integrációs terápia I.] VAGY
tárgy: [(EGY-126)Szenzoros integrációs terápia I. vagy (ESZV-126)Szenzoros integrációs terápia I. vagy (EGY-126)Szenzoros integrációs terápia I. vagy (ESZV-126)Szenzoros integrációs terápia I.]

Megnyitottam az ETR-t, erre ez az üzenet fogad:

Az ETR jelenleg túlterhelt, az aktív web-felhasználók száma elérte a maximumot. Kérjük, később próbáljon meg újra bejelentkezni!

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓ, hát elmennek a fenébe! Nem akarom elhinni, hogy ledobott olyan tantárgyakról, amik nekem KÖTELEZŐEK!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Te érted????? Ezek a tantárgyaim, amik "járnak", amiket fel kell vennem, és nem engedi??? Mi a francért szabnak 50 fős létszámot, ha 83-an vagyunk???? Miért nem indítanak másik csoportot is????


Éljen a magyar közoktatás!

Ja, és hogy mi a teendő? Egyesével megkeresni a tanárt, és bekuncsorogni magam.... NEM AKAROM!!!!

Kérdőjel

Nincsenek megjegyzések: