2009. június 19., péntek

Kórtan vizsga

Ma lesz a 2. kórtan vizsgám, UV. Remélem most már sikerülni fog. Igazán nincsenek nagy igényeim, csak egy icipici ketteskét szeretnék, hogy végre befejezzem a vizsgaidőszakot!

Ma déltől 5-ig ügyeltem, 5 gyerekkel voltam. 3 nagyon rendetlen fiú és 1 kényes-hisztis elsős kislány volt ma bent a suliban, és még egy elsős kistündér. :) Fárasztó volt nagyon, utána biziosztás.
Kaptam az osztálytól egy gyönyörű virágcsokrot, és ezt a könyvet:



Nagyon szép, vaskos és nehéz könyv, csupa szép fotóval, de a 120 ötletből 1 db van, ami tetszik, a többi...
Ez egy tipikusan olyan luxuskönyv, ami szép és elegáns, csak nem hasznos, bár annak látszik. Viszont örültem neki nagyon. :)
Kaptam még 1 csokor virágot, és 2 cserepeset is, és 3 csokit. :)

Na, megyek vissza tanulni...

Nincsenek megjegyzések: