2009. március 29., vasárnap

Mert ki hallott már ilyen dolgot, dolgozni szombaton?

Elég rossz volt szombaton bemenni dolgozni. Bár szerencsém volt, hogy pont B hét pénteki órarendünk volt, és csak 12-re kellett mennem. Viszont ezért cserébe én maradhattam szinte végig, 4-ig. Elvileg fél 5-ös lettem volna, szóval jól jártam. :) De olyan kiszúrás a gyerekekkel szemben. Tiszta fáradt volt az összes. Ebéd után az udvaron játszottak, amíg nem jöttek értük. Aznap volt a legtöbb elesés/perc/négyzetméter a suli udvarán.
Szintén nem túl jó, hogy csak 1 db nap áll az ember rendelkezésére, hogy kipihenje magát, főleg úgy, hogy a jövő hét elég húzós lesz:
  • projekt hét lesz: utazás az EU-ba
  • B hét lesz
  • szerda, csütörtök, péntek délelőtt fősuli
  • keddtől megyek majd beteglátogatóba délutánonként
  • csütörtökön pedig muszáj lesz elmennem gospelre, mert hiányzik már!
Kb. ennyi röviden. :)

XOXO (elkezdtem nézni a Gossip girls-t)

Nincsenek megjegyzések: